Naar de startpagina
9,6
Bekijk alle reviews
Naar de startpagina
Klantenservice
Jouw account
Inloggen
of maak een account aan
Overzicht Jouw profiel Adressen Betaalwijzen Bestellingen
0
Home
Karper
Roofvis
Witvis
Forel
Barbeel
Meerval
Zeevis
Technieken
Merken
Acties
Meer dan 35.000 artikelen
Gratis verzending vanaf 75 euro (NL)
Voor 16:00 besteld, zelfde dag verzonden
14 dagen bedenktijd
Betalen zoals jij dat wilt
Terug
Bezorgen en afhalen
  1. Terug
  2. Service
  3. Bezorgen en afhalen
    • Klantenservice
    • Betaalmogelijkheden
    • Veilig bestellen
    • Bezorgen en afhalen
    • Retour en garantie
    • Veiligheid en privacy

Bezorgen en afhalen


Waneer je op Zunnebeld.nl een bestelling plaatst kun je er bij het afrekenen voor kiezen om je pakketje te laten bezorgen of het af te halen in onze stenen winkel. Je vind onze winkel aan de Van Karnebeekstraat 73 in Zwolle. Pas wel op, want wanneer je eenmaal in onze winkel een kijkje hebt genomen is de kans groot dat het niet bij die ene bestelling blijft ...


Bekijk onze openingstijden en adres


Verzenden via post


Voor iedere bestelling in Nederland onder de € 75,- brengen wij € 5,95 in rekening. Alles boven dit bedrag bezorgen wij helemaal gratis. Bestellingen vanuit België onder de € 100,- kosten € 10,- om door ons te laten bezorgen. Boven dit bedrag brengen wij slechts € 5,- in rekening. Voor Duitsland kost het bezorgen € 10,- voor iedere bestelling onder de € 100,-. Alles daarboven kost € 5,- om door ons te laten verzenden. 

Afhalen in onze winkel


Natuurlijk is het ook mogelijk om je bestelling af te halen in onze winkel aan de Van Karnebeekstraat 73 in Zwolle (bekijk waar je ons kunt vinden). Dit kun je tijdens het afrekenen van je bestelling aangeven. Wij zorgen er dan voor dat je bestelling de volgende werkdag klaar staat bij ons in de winkel.



Het verzendproces van Zunnebeld verloopt via de onderstaande stappen: 


  1. Je bestelling wordt bij elkaar gezocht in onze winkel. 
  2. Je bestelling wordt samen met andere bestellingen opgehaald door PostNL en/of GLS. 
  3. Je bestelling wordt samen met andere Zunnebeld bestellingen door PostNL en/of GLS gesorteerd op basis van de postcodes
  4. Je bestelling wordt door PostNL en/of GLS bezorgd op het door u opgegeven afleveradres. 


Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, hoe los ik dit op? 


Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je je spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
Hoe kunnen wij jou helpen?
  • Bestellen
  • Betaalmogelijkheden
  • Bezorgen en afhalen
  • Retouren en garantie
  • Veiligheid en privacy
Voordelen van Zunnebeld
  • Betalen zoals jij dat wil
  • Verzending
  • Afhalen in de winkel
  • Uitstekende service
Over Zunnebeld
  • Onze winkel
  • Wat klanten van ons vinden
  • Nieuws
  • Openingstijden
  • Vacatures
  • Veelgestelde vragen
  • Contactgegevens
Liever persoonlijk contact?
Bel (038) 421 58 97 of
mail met onze klantenservice
Volgen en delen
En meld je aan voor onze nieuwsbrief.
iDEAL
Giropay
Bancontact
SOFORT Banking
Credit Card
PayPal
Bank transfer
Pakketpost naar Nederland
Via de mail
Pakketpost naar België
Pakketpost naar Duitsland
Pakketpost naar Oosterijk
Pakketpost naar Spanje
Pakketpost naar Zweden
Pakketpost naar Czech republiek
Pakketpost naar Denemarken
Pakketpost naar Verenigd Koninkrijk
Pakketpost naar Frankrijk
Pakketpost naar Ierland
Pakketpost naar Finland
Pakketpost naar Italië
Afhalen in de winkel
  • © 2025 Zunnebeld
  • Algemene voorwaarden
  • Cookies
  • Veilig bestellen
  • Webdesign: De Merkgarage
Deze website maakt gebruik van cookies om de best mogelijke ervaring te waarborgen. Meer informatie...